I. Definicje pojęć użytych w regulaminie

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.2
  2. Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep, tj.  Spółka SAPALA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. (dawniej V.Orlandi Sp. z o.o. Sp.k.) z siedzibą przy ul. Sokołów 9 | 62-070 Dopiewo, posiadająca numer NIP: 7773230036
  3. Administrator danych osobowych – podmiot prowadzący Sklep, tj.  Spółka SAPALA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. (dawniej V.Orlandi Sp. z o.o. Sp.k.) z siedzibą przy ul. Sokołów 9 | 62-070 Dopiewo, posiadająca numer NIP: 7773230036
  4. Produkt – każdy produkt w ofercie sklepu, charakteryzujący się możliwością jego dodania do koszyka oraz zakupu
  5. Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.

II. Najważniejsze postanowienia regulaminu

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów przeznaczonych dla zastosowań profesjonalnych – transportu, przemysłu, rolnictwa i budownictwa.
  2. Każdy towar jest przygotowywany indywidualnie dla Klienta po złożeniu przez niego zamówienia.
  3. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami netto i nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%. Ostateczna suma do zapłaty przez Klienta, obejmująca podatek VAT jest zawsze widoczna w podsumowaniu koszyka zakupowego, przez złożeniem zamówienia.
  4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy) pod adresem www.kutezawleczki.pl. W tym wypadku Klient może, ale nie musi rejestrować swojego konta w sklepie
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie na formularzu zamówienia swoich danych osobowych oraz danych adresowych do wysyłki towaru.
  6. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do momentu wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi zwykle od 1 do 7 dni roboczych.
  7. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, które każdorazowo są widoczne w podsumowaniu zamówienia – przed potwierdzeniem zamówienia. Sklep może oferować również dostawę bezpłatną.
  8. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragonu) jest dołączany do przesyłki lub – o ile Klient wyraził taką wolę – w formie elektronicznej na adres email Klienta podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  9. Za zakupy w sklepie można zapłacić: przelewem (przedpłata), za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PAYU.
  10. Klient ma prawo do zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  11. W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 5000zł brutto, Sklep może zwrócić się do Klienta o dokonanie przedpłaty na poczet realizacji zamówienia. Gdy Klient odmówi dokonania przedpłaty za takie zamówienie, Sklep ma prawo odmowy jego realizacji i anulowania zamówienia.
  12. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych przez Administratora Sklepu oraz wykorzystywanie ich w celu realizacji zamówienia oraz ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień – zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz usunięcia.
  13. Niniejszy regulamin jest integralną częścią Umowy kupna – sprzedaży, zawieranej pomiędzy Sklepem a Klientem, gdy składa on zamówienie. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
III. Obsługa zwrotów i reklamacji
  1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu (SAPALA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. (dawniej V.Orlandi Sp. z o.o. Sp.k.) z siedzibą przy ul. Sokołów 9 | 62-070 Dopiewo). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć kopię dowodu zakupu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne (na które nastąpił zakup produktu) oraz podać numer konta i dane posiadacza rachunku, na który maja być zwrócone środki pieniężne.
  3. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone, bądź czy nosi ślady przepakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki budzi podejrzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2017r.